vineri, 30 noiembrie 2007

CE MAI RAMANE DE FACUT?

Supararea mea ramane netratata.Nimic nu s-a schimbat in ceea ce priveste pozitia Federatiei Romane de Schi Biatlon vizavi de Participarea mea la probele de viteza.Ieri m-a sunat Staicu Dragos, si m-a intrebat daca ma mai intereseaza subiectul schi alpin,mai exact probele de viteza pe plan international.I-am raspuns ca DA si ca nu trebuie sa ne lasam influentati de anumite persoane care doresc rau schiului romanesc. Asadar,am sa incerc sa ma pregatesc in continuoare si sa atac cateva curse internationale, pentru a incerca sa imi mentin pozitia in ierarhia mondiala la proba de coborare.610 este pozitia care o ocup in momentul de fata, la doar 110 locuri de a confirma performanta din 2006 de la JO din Torino .Optimismul este o calitate care ma caracterizeaza, asa ca ne vom vedea in Canada.Pana atunci tinem legatura si va astept pe partiile din Romania

Niciun comentariu: