miercuri, 5 decembrie 2007

cateva impresii de la ecoul malinului 2007 ,de la unul din adversarii mei




Ma bucur c-am scapat intreg si am invatat ceva. Rezultatele finale sint publicate aici. Am iesit pe 8 din 22 in conditiile in care o pondere mare in punctaj o are timpul (recuperat schiuri si alte alea cca 4-5 min). Se mai puncteaza dificultatea liniei, sarituri, fluiditate, agresivitate, control. Excluzind timpul, am al 4-lea punctaj incluzind si depunctarea pt cazatura. Asa ca una peste alta, daca era sa fie cu noroc si sa nu sara schiul poate ma bagam la un loc 4, in fata liderului schiului romanesc, primul ultim roman la o proba de coborire la Olimpiada. Si ca tot veni vorba de Florentin Nicolae iacata-l si pe el in actiune (in cazul lui insa experienta si legaturile betonate l-au ajutat sa-si vada de drum):

Si daca tot sint la capitolul cazaturi, merita mentionata si isprava surprinsa de domnul Laur.

Un comentariu:

www.skivirus.com spunea...

flore ... tu esti acolo tavalit ?:D